Åååkej.

Det där med att blogga aktiv, har tydligen, gått sådär. Nu ger vi det en ärlig chans igen.

Igår köpte Marielle och jag 1,1 kg godis. Eftersom ingen av oss besitter någon som helst form av självbehärskning vräkte vi i oss tills vi båda mådde illa och var tvungna att ställa skålen i köket (för att kunna sluta äta.) Här är en bild över hur det såg ut efter fem minuter:


HERREGUD. Det är ju vidrigt!

På tal om vidrigt, så var det vidriga saker vi pratade vi om innan vi somnade. Marielle tog upp fenomenet hår som ser ut som massa/lava på mäns ben. Vilket fick mig att gråta av skratt, men ändå. (Marielle har världens bästa bildspråk.) Annat som kvalade in var hår på ryggar som sticker upp ur tröjor. (Mår så dåligt. Varför skriver jag det här när jag äter frukost?)

Jag må vara (snart) 21 år, men lika naiv för det. Igår kväll sa jag till Marielle att "det är inga problem för mig att gå upp 08.30"
Det var en lögn. Jag gillar det där med att snooza fram till 10.38, tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0