Djupa tankar på tisdagsförmiddagen

Idag var första morgonen på evigheter som jag inte ville dö så fort jag vaknade, skönt!  Min morgontrötthet kanske börjar bli lite, lite bättre. Kan alltid hoppas. Vore trevligt om man hade liiite livslust innan jag kom till jobbet. Det får mig alltid på bra humör i alla fall! Att ligga och snooza i två timmar däremot är enbart drygt.

Dessutom - Marielle och jag har lyckats äta upp vår godisskål. Ärligt talat. Hur FAN lyckades vi med det? Känner mig så smutsig. Vill aldrig mer äta godis. (Glassen vi har i frysen räknas inte.) Det känns som om det kommer bli som när vi kom hem från Italien och det enda vi drömde om var keso och sallad. Marielle hade ett förslag att vi skulle väga oss innan sommaren. En dum idé tycker jag.

Får nog bli en promenad in till jobbet så att jag inte känner mig råäcklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0