you want me down on earth, but I am up in space, you’re so damn hard to please, we gotta kill this switch

Har haft ledig helg. Har innefattat en hel del vin, gin&tonic och alldeles för mycket godis. FAN. Marielle drar ner mig i fallet.

Helgen i punktform:
  • leta BH. Vilket helvete det är. Marielle tycker att jag har i-landsproblem. Men jag uppskattar faktiskt inte att få större bröst.
  • Alkisvin i form av Aussie. Vägrade först dricka det av självrespekt. Den dog (självrespekten).
  • Låten jag lyssnat mest på. Vill typ lipa för den är så fin.
  • Antal pepsi max-flaskor jag ska panta: fyra. FYRA! :(
  • Upptäckte att jag hade mintgröna kakelplattor i badrummet, någon hade tejpat över dem. Vem fan gör så? Mintgrönt är snyggast.
  • Öl och romdrinkar. Fint.
  • Egentligen gillar jag inte så mycket att vara ledig på lördagar. FYFAN vad mycket folk det finns i Stockholm. (ORLY...)
  • Hänga med Jocke ikväll, finfint.

Marielle bor hos mig nu. Har varit fruktansvärt roligt än så länge. Marielle har tyckt att det känns som semester att vara hemma hos mig eftersom "vi har hittat på saker på en tisdag", JA, det är jävligt fint det. Jag är ju väldigt icke-vuxen av mig. Inte för att jag är oansvarig  eller så........... but I'd rather much have fun.

Har inte tid att blogga mer. Den här bloggen kommer att självdö. Har varken tid eller intresse för den. Vet inte riktigt vad jag vill. Men kan inte vara blogglös heller för då får jag abstinens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0